Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Ontdek Bibliotheek Gooi+

Ontdek wat je allemaal kan bij Bibliotheek Gooi+! Leen inspirerende boeken, volg leerzame cursussen en workshops, of doe mee met interactieve activiteiten en evenementen. Kom bijvoorbeeld naar de bibliotheek voor onze themacafés, digiworkshops of het BiebLab!

Wat kom jij morgen maken?

Ben jij lekker creatief of hou je van techniek? Knutsel, bouw én experimenteer dan bij het BiebLab in de Bibliotheek.

Ga naar het BiebLab

Digitaal handiger worden

Heb je een vraag over je mobiele telefoon, computer, e-mail, apps, het internet of je e-reader? Kom naar een workshop, cursus of spreekuur!

Bekijk de workshops

Theorie-examen oefenen

Oefenen voor je rijexamen? Een werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Je doet het bij de Bibliotheek.

Begin met leren

Leen een goed boek!

📚 Nieuwe boeken in de Bibliotheek

Naar boeken op onderwerp

Word lid!

Een abonnement bij de Bibliotheek geeft je toegang tot een schat aan boeken, e-books, luisterboeken, cd’s, dvd’s en tijdschriften. Verrijk je kennis met gratis 160 online cursussen en vele databronnen. Doe mee aan veel leuke activiteiten. Als lid krijg je vaak korting! Kinderen t/m 17 jaar zijn gratis lid.

Bekijk de voordelen