Feestelijke opening Bibliotheek op school KBS Bernardus in Blaricum

Gepubliceerd op: 3 oktober 2024 13:44

Woensdagochtend 2 oktober opende wethouder Joke Lanphen de Bibliotheek op school (dBos) op de KBS Bernardus in Blaricum.

De collectie ziet er mooi uit. Er zijn ook mooie nieuwe meubels speciaal voor de prentenboekencollectie. Wethouder Joke Lanphen uit Blaricum knipte het lintje door samen met de oudste en de jongste leerling van de school. Groep 8 danste daarna op het podium mee met het Kinderboekenweeklied van Kinderen voor Kinderen. Na het officiƫle gedeelte bezocht kinderboekenschrijfster Tiny Fisscher alle groepen van de school. Tiny Fisscher is bekend van 'Mijn jaar in een tent', 'Het geluk van schildpad' en nog veel meer titels. Veel leesplezier gewenst aan alle kinderen van de Bernardusschool!